Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Борозенець Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Немченко А. С. 
Розробка ефективної моделі фінансового забезпечення виконання державних цільових програм за умов впровадження обов'язкового медичного страхування [Електронний ресурс] / А. С. Немченко, Г. Л. Панфілова, Ю. В. Корж, Н. І. Борозенець // Запорожский медицинский журнал. - 2010. - т. 12, № 2. - С. 107-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmzh_2010_12_2_29
Приведены результаты кореляционо-регресионного и кластерного анализа состояния финансирования государственных целевых программ (ГЦП) в соответствии с показателями расходов государственного бюджета и доли местных бюджетов регионов страны за 2005 - 2009 гг. Доказано, что в составе централизованных расходов государственного бюджета, связанных с реализацией ГЦП "Туберкульоз", "СПИД", "Онкология", "Детская онкология" фармацевтическая часть составляет от 59,44 до 100,0 %. Установлено, для всех ГЦП в значительном количестве областей наблюдалась доминирование негативной, с социально-экономической точки зрения, тенденции существенного снижения уровня выполнения финансовых обязательств местных бюджетов в течении последних лет. Обобщение результатов региональной кластеризации по показателям уровня финансирования ГЦП, приходящимся на одного больного в соответствии с расходами государственного, а также доли местных бюджетов и среднедушевых доходов населения позволило определить области, которые требуют существенного пересмотра подходов при формировании финансового обеспечения выполнения данных программ. По результатам исследований разработана модель эффективного финансового обеспечения больных по ГЦП в соответствии с требованиями НЛП по показателям доступности и качества оказания фармацевтической помощи.
Попередній перегляд:   Завантажити - 9.793 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Пугач В. І. 
Щодо застосування методу найменших квадратів в осередненні параметрів потоку при переході від рівнянь Нав’є-Стокса до рівнянь Рейнольдса [Електронний ресурс] / В. І. Пугач, Н. С. Борозенець // Вісник Сумського національного аграрного університету. Сер. : Механізація та автоматизація виробничих процесів. - 2013. - Вип. 10. - С. 200-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_mekh_2013_10_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 398.444 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Борозенець Н. С 
Аналіз алгоритму побудови замкнених моделей турбулентності при відривному обтіканні тіл [Електронний ресурс] / Н. С Борозенець, В. І. Пугач // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Механізація та автоматизація виробничих процесів. - 2016. - Вип. 3. - С. 177-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_mekh_2016_3_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 916.801 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Борозенець Н. С. 
Застосування проблемного підходу до вивчення вищої математики в аграрних університетах [Електронний ресурс] / Н. С. Борозенець, В. І. Пугач // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Механізація та автоматизація виробничих процесів. - 2016. - Вип. 3. - С. 179-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_mekh_2016_3_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 939.895 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Борозенець Н. С. 
Щодо реалізації прикладної спрямованості курсу вищої математики при навчанні студентів аграрних університетів [Електронний ресурс] / Н. С. Борозенець, В. І. Пугач // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Механізація та автоматизація виробничих процесів. - 2017. - Вип. 10. - С. 155-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_mekh_2017_10_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.715 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Борозенець Н. С. 
Особливості чисельної реалізації математичних моделей потоку рідини [Електронний ресурс] / Н. С. Борозенець, В. І. Пугач // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Механізація та автоматизація виробничих процесів. - 2017. - Вип. 10. - С. 178-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_mekh_2017_10_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.894 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Борозенець Н. С. 
Місце математичних дисциплін у професійній підготовці майбутніх фахівців-аграріїв [Електронний ресурс] / Н. С. Борозенець // Фізико-математична освіта. - 2020. - Вип. 1. - С. 16-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2020_1_5
Суттєве перетворення аграрного сектору України обумовило необхідність у якісному, компетентному кадровому забезпеченні цієї галузі економіки країни. Тому в аграрних ЗВО ведуться розробки шляхів реалізації компетентнісної моделі підготовки майбутніх фахівців-аграріїв. Аналіз теоретичних та практичних засад математичної підготовки виявив суперечності між потребами агропромислового комплексу у висококваліфікованих фахівцях, які мають достатню математичну підготовку для виконання сучасних математично ємних професійних завдань, і неможливістю підготовки саме таких кадрів в умовах традиційної системи; позитивним впливом професійної спрямованості навчання у ЗВО на якість предметної підготовки і не розробленістю моделей реалізації професійної спрямованості навчання математичних дисциплін; системним використанням математичних і спеціальних навичок аграрієм у вирішенні професійних завдань і недосконалістю їх формування у процесі математичної підготовки студентів. Тому важливим залишається визначення місця математичних дисциплін у професійній підготовці фахівців аграрної галузі. Теоретичні методи: аналіз, систематизація й узагальнення результатів педагогічних досліджень, законодавчих і нормативних документів; емпіричні методи: педагогічне спостереження за освітнім процесом, анкетування; статистичні методи. Проаналізовано математичну підготовку студентів-аграріїв як складову їх професійної компетентності. Розглянуто специфіку курсу "Вища математика" для спеціальностей 201 "Агрономія" і 208 "Агроінженерія" в різних аграрних ЗВО та доведено необхідність коригування форм, методів та засобів, які застосовуються у процесі вивчення математичних дисциплін. Продемонстровано, що дисципліни саме математичного циклу сприяють формуванню професійних дослідницьких якостей та є важливими для майбутньої професійної діяльності фахівця-аграрія. Висновки: у професійній підготовці студентів-аграріїв математичні дисципліни формують здатність самостійно вирішувати професійні проблеми, критичне і творче мислення, адаптаційну гнучкість у мінливих життєвих ситуаціях, спроможність самостійно здобувати нові знання та застосовувати їх на практиці для вирішення різноманітних проблем; розвивають здатність генерувати нові ідеї, грамотно працювати з інформацією, а також є фундаментом для вивчення багатьох професійно-орієнтованих дисциплін.Суттєве перетворення аграрного сектору України обумовило необхідність у якісному, компетентному кадровому забезпеченні цієї галузі економіки країни. Тому в аграрних ЗВО ведуться розробки шляхів реалізації компетентнісної моделі підготовки майбутніх фахівців-аграріїв. Аналіз теоретичних та практичних засад математичної підготовки виявив суперечності між потребами агропромислового комплексу у висококваліфікованих фахівцях, які мають достатню математичну підготовку для виконання сучасних математично ємних професійних завдань, і неможливістю підготовки саме таких кадрів в умовах традиційної системи; позитивним впливом професійної спрямованості навчання у ЗВО на якість предметної підготовки і не розробленістю моделей реалізації професійної спрямованості навчання математичних дисциплін; системним використанням математичних і спеціальних навичок аграрієм у вирішенні професійних завдань і недосконалістю їх формування у процесі математичної підготовки студентів. Тому важливим залишається визначення місця математичних дисциплін у професійній підготовці фахівців аграрної галузі. Теоретичні методи: аналіз, систематизація й узагальнення результатів педагогічних досліджень, законодавчих і нормативних документів; емпіричні методи: педагогічне спостереження за освітнім процесом, анкетування; статистичні методи. Проаналізовано математичну підготовку студентів-аграріїв як складову їх професійної компетентності. Розглянуто специфіку курсу "Вища математика" для спеціальностей 201 "Агрономія" і 208 "Агроінженерія" в різних аграрних ЗВО та доведено необхідність коригування форм, методів та засобів, які застосовуються у процесі вивчення математичних дисциплін. Продемонстровано, що дисципліни саме математичного циклу сприяють формуванню професійних дослідницьких якостей та є важливими для майбутньої професійної діяльності фахівця-аграрія. Висновки: у професійній підготовці студентів-аграріїв математичні дисципліни формують здатність самостійно вирішувати професійні проблеми, критичне і творче мислення, адаптаційну гнучкість у мінливих життєвих ситуаціях, спроможність самостійно здобувати нові знання та застосовувати їх на практиці для вирішення різноманітних проблем; розвивають здатність генерувати нові ідеї, грамотно працювати з інформацією, а також є фундаментом для вивчення багатьох професійно-орієнтованих дисциплін.
Попередній перегляд:   Завантажити - 897.982 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Шишенко І. В. 
Зміщення акцентів у математичній підготовці сучасних фахівців аграрної галузі у площину формування їх дослідницької компетентності [Електронний ресурс] / І. В. Шишенко, Н. С. Борозенець. // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2020. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2020_2_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 349.634 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Борозенець Н. 
Формування дослідницької компетентності студентів аграрних університетів: використання методу математичного моделювання [Електронний ресурс] / Н. Борозенець // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2020. - Вип. 4. - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2020_4_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 191.8 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Борозенець Н. 
Використання специфічних принципів навчання під час вивчення математичних дисциплін студентами аграрних ЗВО [Електронний ресурс] / Н. Борозенець, І. Шишенко // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 31(3). - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_31(3)__12
Попередній перегляд:   Завантажити - 321.418 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Борозенець Н. С. 
Використання методу конкретних ситуацій у процесі вивчення математичних дисциплін в аграрних закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. С. Борозенець, І. В. Шишенко // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 20(1). - С. 95-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_20(1)__22
Попередній перегляд:   Завантажити - 178.869 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Борозенець Н. 
Про формування дослідницької компетентності бакалаврів з аграрних наук у процесі вивчення математичних дисциплін [Електронний ресурс] / Н. Борозенець // Освіта. Інноватика. Практика. - 2019. - Вип. 1. - С. 63-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edinpr_2019_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.092 Mb    Зміст випуску     Цитування
13.

Борозенець Н. С. 
Використання частково-пошукового та пошукового методів навчання у процесі вивчення математичних дисциплін в аграрних ЗВО [Електронний ресурс] / Н. С. Борозенець // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2022. - Вип. 1. - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2022_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 561.592 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського